вівторок, 7 лютого 2017 р.

Почуйте серцем голос вашої дитини


·                     Окрім їжі, дайте мені сердечне тепло, безпечний спокій і вашу любов.
·                     Дозвольте втішатися моїми замислами у цьому дивному світі постійних змін.
·                     Дозвольту у міру моїх сил сідати, соватись, ставати, ходити, бігати, лазити, скакати.
·                     Не кажіть, що я співаю, бавлюся чи експерементую "забагато, задовго, зачасто".
·                     Дозвольте мені ставити запитання і отримувати чесні відповіді, а також експерементувати, шукати і досліджувати.

·                     Не ідентифікуйте ваші почуття і думки з природними потребами мого організму.
·                     Не карайте мене, коли я й так переживаю за невдачі, сама ж бо невдача є вже карою для мене.
·                     Говоріть до мене серцем, очима, усмішкою, вашими руками: ваші слова не завжди мені зрозумілі.
·                     Нехай довкола мене живуть хороші, ніжні і лагідні люди.
·                     Нехай тут царює мир - передумова мого розвитку.
·                     У вашій хаті дайте мені у власність один куточок і частину вашої уваги а вашого часу.
·                     Навчіть мене розуміти і відчувати красу і тішитися - радіти з усього, хоч би навіть і з найбільшої дурнички.
·                     Підтримуйте і заохочуйте мене до праці, навіть і тоді, коли я роблю ще сотні помилок.
·                     Будьте терплячі до мого безладдя, я ж бо є тільки дитиною і учнем.
·                     Надайте і мені частину відповідальності, виміряну до моїх сил і моїх можливостей.
·                     Навчіть мене брати участь у забаві, занятті та праці.
·                     Коли попросите зробити мене те або інше, скажіть також "як" і "чому".
·                     Зробіть усе, щоб я відчувала свою значущість і потрібність для вас, своє місце у планах вашої родини та школі.
·                     Будьте до мене доброзичливі і лояльні, щоб я навчалася віддячувати іншим людям тим самим.
·                     Покажіть на власному прикладі, як дотримуватися обіцянки, слова.
·                     Не сприймайте мене як немовля, коли я росту іхочу бути великою.
·                     Нехай ніколи не буду боятися втратити вашулюбов.
·                     Не нав’язуйте мені ваших переляків і острахів.
·                     Допоможіть мені поступово перемагати біль і марні забаганки.

·                     Навчіть мене врівноваженості, коли ви на мене гніваєтеся, та не боятися гніву, коли він справедливий та виправданий.

Немає коментарів:

Дописати коментар